omläggning igen och samtal

Varit hos distriktssköterskan och plockat bort mina stygn. Det såg bra ut men var inte helt läkt så nu har jag omläggning igen. Ska bytas på torsdag och sedan sårkontroll på måndag. 
Hon började gå igenom det lika omläggningsmaterialen men jag  fick avbryta henne och säga att om det är något jag kan så är det omläggnignsmaterial. Hon förstod rätt snabbt att jag jobbar inom vården.

I eftermiddag är det uppföljningssamtal på utv samtalet vi hade i våras med Nathanaels klassmentor i skolan. Ska bli roligt att höra var han står nu. Jag vet att han har jobbat bort minst 3 betygsvarningar som han drog på sig pga sin skoltrötthet. 

I övrigt så var helgen lite slö. En riktig slapparhelg. Men det är välbehövligt ibland. 
Och ja, jag kollade på eurovision men frustration. 🤣

På torsdag ska jag till Anette och hennes kattgäng. Fika lite och förhoppningsvis få klappa nån av katterna. Hugo iallafall, han kommer alltid fram. Hoppas på att Jimmy vågar sig fram. Det är lite varannan  gång. Har fått klappa honom ett par gånger. Jimmy är infångad på vår tomt (precis som Bullen, Lufsen och Mackan). 
Ska bli skönt att komma iväg och göra nåt och träffa en levande själ som inte ingår i min familjebild. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback