och regnet det bara öser ner

Det var då förbenat vad  det regnar. 
Vaknade av ljudet från ösregn flera gånger i natt. 
Förmiddagen har bestått av lite gott och blandat. Nyfixade naglar och dokumentär bland annat. 
Funderar på att dra på mig regnstället för en promenad. Det finns inga dåliga kläder bara...

Rörligheten i armen är lite bättre. Vissa rörelser ömmar och vissa gör så galet ont. Men nu kan jag göra små rörelser som inte känns. Så det verkar gå i rätt riktning. 
Ska göra det rörelser som gör riktigt ont enligt sjukgymnasten men inte trycka på för mycket. 
"Om du solar i helgen kommer det se ut som du har ögon på axeln sen"
Antar att jag inte ska sola då, iaf inte axlarna för några axelögon vill jag inte ha 🤣





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback