när smärtan har greppet.

Usch idag är jag inte stor i mina ord eller min själ. 
Känner mig nedbrottad. Smärtan har överhanden om min tillvaro just nu.  
Överkompenserade kropppsdelar har börjat att drabbas. Just nu nacken. Är helt låst i hela nackpartiet och så axeln så klart. Igår fick jag inte på mig tröja över huvudet så fick ta tröja med dragkedja. 

Har så många idéer och tankar nu till projekt och annat. Men 98% av der får vänta.. der går inte just nu. 
Känner mig understimulerad när jag inte får en stund åt mitt skapande. 
Det är som att lägga ett pussel och så saknas sista biten.. 

Idag kommer det bli en väldigt lugn torsdag. 
Varenda rörelse i överkroppen gör ont..
Hoppas kunna ta mig ut och gå. Det rensar huvudet bra. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback