morsdag

Vi gör inget stort av morsdag, farsdag och alla hjärtans dag. Försöker sprida ut känslorna året runt istället. 
Idag har vi haft ett litet fika bara jag och Nathanael då M är på match med Nathanaels fotbollslag (N har tagit en tillfällig paus från fotbollen). Fick en lagom uppvaktning imorse. 

Kanonväder. Tog en promenad fram och tillbaka till Spånga. Varmt men skönt.Suttit och läst i solen och grejat lite med små projekt. Jag längtar tills armen klarar större projekt. Jag blir ivrig. Får ont vid överansträngning. Försöker ta det lugnare men det är svårt. 
Imorgon ska jag på sårkontroll. Jag hoppas få slippa omläggningen då. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback