lördag

Idag är jag trött i kroppen men pigg mentalt. Oerhört frustrerande. Vill så mycket men det vill inte kroppen. Fått bakslag i utvecklingen av axeln. Gör plötsligt väldigt mycket ont igen. Men men, kämpar på. 
Haft fika för M idag. Det är väl typ det som gjorts. Och lite städning. Efter hällregnet så kom solen. Satt i soffan på altanen en lång stund med solen i ansiktet. Så skönt. 
Eurovision ikväll. Vet inte om jag ska titta. Förr var det en av årets höjdpunkter för mig. Sen tappade jag intresset någonstans med årens lopp. Det är ju så många bidrag som knappt borde få kallas musik. Det var bättre kvalitet i låtskrivandet förr. Nu kan man uppträda med vad som helst, låta hur som helst bara du har en bra show. 
Vi får se. Kanske kollar resultaten iallafall. 
Är inte jätteförtjust i Sveriges bidrag heller. Då är halva känslan borta när man inte tror på sitt lands bidrag. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback