intrycksfull dag

Idag har det varit en omtumlande dag. .många känslor, tankar och intryck. Har inte sovit alls efter narkosen så är trött men har svårt att somna. Hjärnan har inte varvat ner. Lagt mig nu och tagit medicin. Har min stora "korvkudde" runt mig så jag inte så vända mig på höger sida inatt. 
Tänkte skriva om min upplevelse inom kort. 
Fasar för imorgon när jag ska börja röra på armen. Har provat lite ikväll och det känns! 
Ska förmedicinera innan men ändå. 😱

Hoppas få sova inatt. Vill undvika att sova i bilen imorgon eftermiddag. Då får jag svårt att sova imorgon natt. Har dessutom alltid svårt att somna första nätterna borta så vill verkligen vara trött imorgon kväll. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback