dagen har kommit

Okej. Dagen var här och passerade. Dagen när jag fick mitt operationsdatum.
Jag hade väntat mig ett brev på posten men blev uppringd på bussen på väg till jobbet. 
På tisdag 7:45 ska jag vara där. 
Jag blev så överaskad då samtalet kom oväntat och plötsligt. Var tvungen att gå av bussen och andas. Köpte lite dricka med fruktjuice. 
kom till jobbet helt speedad. Fick landa en timme. Myste lite med mina tanter och fokuserade på att andas . 
In på vårdplanering. Och jag är så tacksam över min förmåga att ha huvudet kallt när det behövs. Hade fullt fokus på mötet. Väl efter mötet började jag slappna av. Blev helt skakig så blev kvar över 1 timme på fika. 
Så rörd över alla mina fina kollegor som peppade mig och stöttade mig. 
Ångesten kom som vågor under eftermiddagen igår. Under kvällen var jag avstängd. 

Jag är såklart lättad över att ha fätt en tid och att väntan inte blev ännu längre. 

Nog om det för stunden. Der kommer nog bli ett eller fler inlägg om detta innan tisdag. 

Ha en fin helg. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback