centrerade

En liten kartbild på delen av det område jag växte upp, viksäng. 
Blå punkt: bodde mellan 1987-1992
Gul punkt: bodde mellan 1992-2004
Röd punkt: min lägenhet när jag flyttade hemifrån 2004 
Svart punkt; pappas lägenhet 1993-2000
Orangea punkter: min mormors olika lägenheter 1982-1997 1997-2013 2013-2017
Lila punkt: mamma och Thomas lägenhet 2005-2018 

Som ni ser var vi alla centrerade. Hade även min moster i samma trappuppgång (gul punkt) i ca 7-8 år. 

Hade dessutom samtliga kompisar i min inre krets på samma område men på rönnbergasidan (ej i bild)

Så viksäng har verkligen spår av minnen. Kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat och jag kommer alltid att tänka på mormor när jag passerar igenom. 

Idag är vi utspridda med vinden. Det är jag nöjd med men hade inte tyckt om det då. Man förändras, får nya perspektiv och nya behov. Idag behöver jag lite avstånd. 






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback