bakslag och Forks

Det blev en joggingrunda och sedan en raskpromenad. Axeln känns inte bra idag så jag vågade inte köra på ett ett pass.
Det backar tillbaka då och då i formen. I helgen kunde jag öppna bildörren med armen men inte idag. Kunde heller inte hålla mjölpaketet utan smärta. 
Ska till sjukgymnasten på fredag så får ställa mina frågor då. 
Låg i soffan på altanen och läste en lång stund på eftermiddagen.  När jag läser så stänger jag av omvärlden. Vet inte hur många gånger jag åkt för långt med buss eller tunnelbana för att jag läst. Eller fått hjärtkramp när någon ropat högt nära mig bär jag inte hört dom de första gångerna de ropat. Lever mig helt in i det jag läser. Läser jag en bra bok då är jag där. Idag var jag i Forks. Ni som vet ni vet vad Forks gör med en. Och att man måste välja sida. Eller kan man vara på båda? 

Min bästa vän lade upp en så fin text som var riktad till mig idag. Blev så glad. Behöver verkligen peppen just nu. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback