vinter och trappor

Och så blev det vinter igen. Brutal snöstorm till på köpet. 
Kan inte påstå att mitt väsen jublar. 
Tog en stormig promenad med Nathanael efter att hans undervisning var slut. Snöblandat regn och piskvindar. Nej. Håller oss inne resten av dagen tror jag.. 

Jag har en kärlek till trappor har jag märkt. 
Att sitta på stugtrappen med en kopp Kaffe och lyssna på skogsduvorna är optimala laddningscentralen för mig. 
Men jag har också insett att jag gärna sätter mig i trappen hemma och tittar ut genom trappfönstret. 
Så trappor är något som jag verkar trivas i. 

På tal om kaffe så är det nog dags för det nu. Kanske till och med sätter mig i trappen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback