väntan och gula ting

Tanken var att posta ett längre inlägg idag. Ett jag filat på ett tag. Men med assistans vid distansstudier och lite annat som tagit upp min tid idag så har jag inte hunnit. 

Det får vänta lite till. 

Ni som känner mig vet ju att gul (tätt följt av grön och rosa)  är min favoritfärg. Så att vara förtjust i gult är varje år den här tiden inspirerande då det är mycket gult inför påsk.
Har hittat ett fantastiskt tyg som verkligen föll mig i smaken. Och en klänning. Så nöjd. 
Bild på tyget kommer när det behagar att duka upp. 
Har även hittat ett föremål i teak som kommer fullända detaljerna i det jag tänkt inne i kontoret. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback