tyda plumpar

Jag älskar att få sådana bilder med svarta mönster och säga vad man ser. Vanligt hos psykologer bland annat. Men det finns på nätet och finns även en bok med sådana typer av bilder. 
Hänger ni med vad jag menar?
Svarta plumpar som inte är nåt mönster. Fritolkande. 

Hur kom jag att tänka på detta nu då?har jag blivit tokig? Jag har ett svar och nej,kan inte garantera det där med tokig. 

Har en världskarta i sån variant man sätter direkt på väggen (se bild)
I den har vi hittat en del genom åren. Kan ligga i sängen och titta till på den och plötsligt se nåt nytt. 
Kanske är lite tokig trots allt. Men kul är det. 

Min favorit är sköldpaddan och den flirtande kvinnan. Ser ni dom? 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback