tekniken går framåt

Vaknade pigg och på bra humör..
Avverkat bildlektion och halvtidsbedömni samtal med Nathanael. Bild på min tid var inte klippa och klistra i olika redigeringsprogram på dator. Det var klippa och klistra med lim och sax. Och jag gick senast på en bildlektion som elev 2001. Alltså 2000 tal. Så ja det har hänt en del med saker och ting. 

Programmet i fråga var rena grekiskan. Så här ska läsas manualer. Det där med utmaning ni vet. Så målet är att lära mig själv för att sedan kunna instruera Nathanael som inte förstod ett skvatt av programmet heller. Han är inte tekniskt lagd han heller. Så vi får se hur långt vi kommer. Har en vecka på oss. 
Pågående matematik lektion. Han har stängt dörren. 
"Mamma, jag längtar till matten" 
Trodde aldrig att jag skulle få höra det. Plötsligt händer det. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback