tandläkare och fenomenale Harry

Upp i ottan imorse..Tandläkarbesök med Nathanael. Sen vidare till Bromma för inköp av ny eltandborste då hans gamla gått sönder och åt frukost. Lång promenad hem. Nästan 9.3 kilometer. 
Lunch och några måste avbockade. 
Nathanael har studiedag så han är ledig från skolan. Han är ute med kompisar och spelar fotboll. 
Jag sitter här och håller mig vaken. 
Fick en energidipp. Kollat på lite live framträdanden från gårdagens grammy awards. Bra grejer. En av mina absoluta favoriter på scen. En modern Touch av Jagger, Bowie och Elton i en skapelse. Självklart är det Harry Styles. Vilket artisteri den människan har. Fenomenalt fantastisk. 
Jag har sett och hört det live en svettig junidag på Ullevi i Göteborg 2015.  Dock inte som soloartist än men det lös igenom  redan som gruppmedlem i one direction vilken potential han har. 

På onsdag går jag tillbaka i jobb. 1 vecka senare än planerat. jag saknar tanterna och min gubbe. Ska bli roligt att träffa dom igen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback