skrattfnatt

Som jag har skrattat ikväll. Har ont i magen efteråt. Kom in i en av mina tröttdippar vilket resulterar i skrattpanik. Hjälper inte att ha personer runt sig som älskar att spä på detta. 
Jag är helt slut. 

1 timmes  intensiv danspass och 30 minuters yoga från tidigare idag kommer inte kännas skönt i musklerna imorgon. 

Imorgon ska vi till minneslunden och sätta blommor till Britta (Nathanaels gammelfarmor)som skulle ha fyllt 92 år. Hon dog 2017. 
Sen har jag huset för mig.själv resten av dagen och kvällen då M ska bort. 
Har inte bestämt mig än om jag ska ringa någon eller spendera tiden själv. Det lutar åt det sistnämnda. Jag har en del saker jag vill göra med mina projekt bland annat. 

Saknar Nathanael. Men på söndag kommer han hem från Öland. 

Sist men inte minst rekommenderar jag   tunna blå linjen och Atlantic crossing.
Två väldigt bra och välgjorda serier på Svt.  
Den första samhällsskildrande med fokus på malmös förorter och den andra skildrar händelser under andra världskriget. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback