skrämd av en strykbräda

Jag ska så inte lyssna på min favoritpodd när jag är ensam. Varken dag eller kväll.
Jag lyckas skrämma upp mig själv trots dagsljuset så jag blir nojig av allt möjligt. 
Senast nyss när jag gick ner för trappen och jag tyckte att det stod någon mörk man inne i stora badrummet dit dörren var lite öppen. 
Det gjorde det så klart inte. Det var min strykbräda som stod där på högkant och den är svart. 
Den står normalt bredvid tvättmaskinen men då när krånglet med tvättmaskinen började för några veckor sedan så flyttade jag på den. Det vet jag. Men ändå så fick jag pulspåslag nyss när jag såg den. Herregud  

Men podden är så bra. Så kan inte låta bli. Utomhus går det bra. Men själv hemma. Nej. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback