onsdagstankar

Helt underbart väder. Laddar energi med frukost och musik. 
Jobbar kväll idag. Mjukstart. 
Det känns bra. 
Lite utslagen igår av 8.5 km powerwalk och cykling av hjulstarundan på kvällen. 
Låg i fosterställning och kollade på VM i snowboard. 

Det kommer vara fokus på jobb resten av veckan. Ledig imorgon men jobbar sen fred-månd. Imorgon ska jag iväg och fixa nytt idkort då mitt hår gått ut. 

Mina fokusskiften senaste tiden har plockat fram styrkan inom mig. Jag har nog alltid varit stark och medveten men tveksamhet, tvivel och till viss del min känsliga sida har skjutit mig lite i foten.
Känns som stadig mark nu (men jag kommer ju aldrig att vara lite spretig) och det känns som att jag kommer stå kvar när skalven kommer. 
Falla kommer jag definittivt göra massor med gånger resten av livet men då kommer vägen upp till ytan inte vara blockerad. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback