Nöjd tjej

Nöjd men trött tjej sitter här i pyamas..
Idag träffade jag någon som jag inte hade sett på 17 år. 
Någon som jag återknöt kontakten med i augusti förra året. 
En person som jag matchar med. 
Haft det bra idag. En välbehövlig dag. 
Jag hoppas personen i fråga känner likadant.

Imorgon är det äter en dag med axelskyddet (varannan dag)men jag tänker träna innan det åker på. Det blir ett yogapass och en kortare löptur. 
Yoga är magiskt. Det är verkligen min grej. Jag har alltid varit vig och är än men ändå känner man hur man kommer längre varje gång. Det är avslappnande och känns så bra efter. 

Jag fick en present idag. Klockren present. 
Blev så glad.
Jag fick genast en bild av helhetsbilden. Det kommer bli toppen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback