mörker

Haft en mörk helg. Ont så in i norden. 
Hade en outhärdlig lördag. Ont i axel och nacke och fått ischias dessutom i höger sida av rumpan och ner genom höften och ner i benet. Ischias är nåt som kommit och gått sedan tonåren. Det är jävulskt. I kombination med axelproblem brutalt. 
Idag är jag medicinerad men det tar bara toppen av det. Igår medicinerade jag med alkohol. Kom till en skälig nivå en bit in under kvällen så ett tag var det ett skönt flow. Sen avtog det rätt snabbt så lagom till sovdags så var jag tillbaka på ruta 1. Men kvällstimmarna av flytande känsla var underbart. 

Så planerna jag hade för långa inlägg med djupare innehåll ligger på is ett tag. Men det kommer. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback