Hud och hår i pandemin

Fördelen med att ha varit borta från jobbet ett tag är att hud och hår är tillbaka i normalläge. 
Munskydd och visir (vi måste ha båda på) gör mycket skada på hud och hår. 
Självklart är det bra att det finns dessa skydd. Inte det jag menar. Och utseende är ju oväsentligt i dessa pandemi sammanhang i det stora hela. 
Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte är skönt att se resultaten av några veckor utan skydd i spegeln.
Jag har alltid varit noga med hud och hår. 
Noga med rengöring och återfuktning. Och har alltid använt mig av produkter som är skapade för vårat nordiska klimat. 

Behövde bara uttrycka mina känslor kring detta kanske banala ämne som ändå gör mycket med hur man trivs med sig själv. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback