hektisk dag och kattgraven

Det gick i ett på jobbet idag. Körde på och gjorde allt som jag behövde göra innan påsk. Det straffade såklart mig i efterhand när jag kom hem vilket jag visste då smärtan var brutal. Men hellre idag än imorgon efter jobbet då man ska åka bil i flera tmmar. 
Har packat klart, duschat, ätit och förberett lite detaljer kring påsk. Allt är klart. 
Har bäddat ner mig i sängen  med vetekudde. 
Ska titta på en dokumentär som jag fastnat i på netflix om mordet på cecil Hotel. 

Längtar så till imorgon kväll. Då har vi anlänt till stugan. 
Har köpt lite narcisser till kattgravarna. 
Blir alltid ledsen  första och sista gången jag säger hej till dom varje år. Men känns bra att göra lite vårfint hos dom. 

Förra våren. Planterade gräsmatta på det urgeövda området utanför gravplatsen. 
Sommar 2020 
Höst 2020 och avslut för året. 
 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback