Fynd med funderingar

Jag har en tavla som jag tycker om väldigt mycket. Tavlan är ett arvegods efter min pappa och var han fått den ifrån vet jag inte men den är gammal iallafall. 
Hur som så föll den i golvet en dag förra året när jag var ensam hemma. Kommer ner och det är glaskross i hela hallen. Tavlan ligger på golvet. Spiken kvar i väggen och snöret baktill helt. Så jag vet inte hur och varför tavlan föll ner. 
Men. Idag tog jag mig för att köpa en ny ram till tavlan. Så jag pillade ut motivet ur gamla ramen som den fortfarande satt i. I mellanlagret mellan motivet och ramens baksida så hittade jag ett annat motiv.

Om någon vet något om motivet nedan så skriv gärna till mig. Det står inget varken på fram eller baksida. 
Jag är så nyfiken. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback