frågor och svar del 1

Kör del 1 ikväll av frågorna.

Vilket drömyrke hade du som barn och är det något du fortfarande vill bli? 

Veterinär eller konstnär. 
Inget av det vill jag ha som yrke idag. 
Veterinär skulle jag pga mina
 känslor inte klara av och konstnär skulle inte fungera då jag endast presterar när jag är inne i ett flow. 

Skulle du säga att du är teoretiker eller praktiker? 
Oj. Jag skulle nog säga att jag antingen är båda eller inget av det. Jag har inte svårt.för att studera men inget jag gillar. Däremot.gillar jag praktiska delar beroende vad det är.. så jag kanske är praktiker då? 

Har du upplevt svek som du inte kan glömma och förlåta? 

Ja. Det har jag. Från någon i min absolut närmsta krets. Längesen men inget jag någonsin kan förstå eller förlåta. Har dock accepterat att personen gjorde som den gjorde. 

Vilken är din favoritdag i veckan? 
Jag skulle nog säga söndagar. Jag har alltid gillat söndagar. 

Vad är det värsta du blivit anklagad för?
 
Det är lätt. En i min släkt påstod att jag och min mamma och bror stulit min mormors alla saker efter att hon flyttat till äldreboende. Min mormor bjöd in samtliga för att välja det alla ville ha. Personen som sa detta valde att inte komma. Sen när mormor dött så hade vi stulit allt. Jag blev fruktansvärt arg för denna anklagelse. Jag älskade min mormor högt och skulle aldrig drömma om att göra något liknande. Personen och jag hade en så gott som död relation sedan innan av andra orsaker men det var spiken i kistan.. Vi har inte pratat sedan dess..

Skulle du vilja ha fler barn eller är du nöjd?
Både ja och nej. Jag hade länge en önskan om två. Men åren gick och med tiden så blev man bekväm med ett stort barn och tanken  att "börja om" kändes inte så frestande. Det kommer i vågor. 

Vad är dina tankar om Västerås?
Jag älskar Västerås. Men jag är klar.. Jag har inte en enda procent lust att bo där igen. 
Viksäng kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat och jag har mina vänner kvar.. 
Det är blandade känslor att vara där. Många minnen som sitter fast i platser där och det gör mycket med mig som person. 

Har du haft en livskris?
Det beror lite på hur du menar med livskris.
Jag har inte krisat på alla plan och bara legat i fosterställning och inte klarat av vardagen
Jag sprang in i väggen 2013 efter ett galet år.. Jag hade ett jobb med 6 dagars vecka och många 12.timmars pass i.veckan, jag blev utsedd till platschef, min pappa dog plötsligt,jag fick inte ledigt så satt på jobbet och planerade min pappas begravning,min son bytte dagisavdelning och vantrivdes, jag träffade min halvsyster första gången och tillsammans hade vi en annorlunda dag där vi tittade på pappas kropp bland annat, begravde pappa helt ensam med endast min syster jag träffat 3 veckor innan för första gången och min släkt som jag inte träffat på 20 år, hade en stalker på jobbet som tog reda på var jag bodde och ville besöka min familj när jag inte var hemma,  företaget jag jobbade gick i konkurs och med det kom det fram massor av olagligheter, blev hotad av ledningen inom företaget, jag fick nog och fick med mig 12 andra tjejer inom företaget som alla sade upp oss samma vecka, jag skrev på mina uppsägningspapper ute i Tyresö 6 mars 2013..på vägen hem därifrån sa det pang och där var väggen..det var en lång resa tillbaka.. 
Så ja där krisade jag ett tag. 

Intressanta frågor ni ställt
.del2 kommer imorgon. Så ett dygn till kan man fråga. 

Godnatt..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback