effektiv dag och det där med sång..

Haft en bra och effektiv dag på jobbet.
Men jag skulle ljuga om jag sa att det inte var tufft att gå upp i ottan. Man vänjer sig snabbt med andra rutiner. Mitt första dagpass på flera veckor.

Idag sjöng jag en av mina nyare favoritlåtar på jobbet. Cover me in sunshine. 
Det är konstigt det där. Jag sjunger på jobbet mycket och ofta. Alltid gjort. Men jag sjunger inte offentligt i övrigt. För att de är dementa har jag hört som teori på det. Men mina kollegor hör mig,anhöriga och min chef som har sitt kontor på min avdelning. Så nej. Jag tror mer att det handlar om att där är jag först och främst  en roll. Där är jag uska. I övrigt jag. Det är alltid läskigare när man bara är sitt jag. 

Nu ska jag hem och duscha och hoppa i myskläderna..Sen får vi se vad som händer..




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback