bubblor

Spenderade eftermiddagen med penslar,pennor och färgburkar. Körde på i min egna bubbla tills axlarna sa stopp.
Gjorde lite annat emellan och bytte sedan bubbla till min skrivbubbla. 
Jag är nästan klar med mitt stora inlägg som jag skrivit på ett tag. Men började även skriva på ett nytt större inlägg om  något helt annat.
Fick hjärnspöken  efteråt. Som i sin tur gav mig obehag. 
Ställde mig i duschen en bra stund. Känns relativt bättre nu. 
Egentid är något bra för mig och något jag behöver  men det händer att jag slukas av min intensiva tankeverksamhet som jag har ibland och idag var en sådan stund. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback