23 sätt att skada armen på i sovläge

Fallolycka från tak
Påkörd av bil
Påkörd av tåg
Flygplanskrash
Fastnat i bussdörr
Fastnat i ett träd
Sparkad av en häst 
Nedtrampad på konsert
Misshandlad på stan
Biten av orm
Biten av hund
Fått armen uppäten av ett lejon på cirkus
Felopererad i vaket tillstånd
Torterad
Fått konstiga smärtsamma sprutor
Halkat på trampolin
Fått rasmassor över mig
Olycka på jobbet
Ska göra hjärt och lungräddning och armen går av
Fått ström genom armen
Fall på skidor
Gripen av polis
Amputerad under fruktansvärda förhållanden 

Det här är några sätt som min axel och armsmärta trängt in i mina drömmar på nätterna.
Vissa drömmar värre än andra. 

Så det nätter när det är helt tyst i sömnen är ren himmel. Det är inte så ofta men det händer 

Måttligt less på det här. Framför allt nattetid. 
ska bli så skönt att komma någonvart.. just nu hjälper inget. Varken rehab, akupunktur, värmebehandling eller mediciner. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt, men det blev lite tragikomiskt... skrattade högt när jag läste ”skulle göra hjärt och lungräddning....
Fattar att detta är fruktansvärt, krya på dig och jag hoppas du inte tar det fel att jag tyckte detta inlägg var lite roande

2021-03-02 @ 22:24:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback