tyst

Det är lite tyst från mig här just nu. 
Dels minimerar vi skärmtiden på helgerna och dels så har jag det lite motigt med att köra tåget framåt. Har riktigt ont i axeln. Lite info att tillgå så har fått ta reda på det mesta själv  sökt ortoped men har inte ringt tillbaka. 
Ny tid hos sjukgymnasten imorgon. Måste diskutera saken då. Läkartid på måndag.om en vecka. Hos en ny läkare för min var fullbokad till mitten av juli. 

I övrigt så har helgen varit bra. Skolavslutning. Lite sko och plagg shopping till Nathaanel i mall of skandinavia. Middag och bio. Bollspel. 

Nu ska jag väcka barnet och äta lite frukost. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback