troll och att blotta sitt jag

Varit i farten hela dagen. Precis tagit en lång dusch. Så skönt att både kunna duscha och tvätta håret som vanligt igen. Något man tar för givet i det normala. 
Håret får soltorka. Kommer definitivt se ut som ett troll ikväll. Kombination av tjockt hår och soltork 🤣

Sov dåligt inatt. Så lite seg nu. Skrev klart en påbörjad novell. 

Jag tror jag listat ut varför jag inte delar med mig av mina projekt, mina texter, skisser eller varför jag inte sjunger inför folk. Då skulle jag blotta mig. Jag gör mycket av det jag gör med mitt hela jag. Inlevelse och själ. Vissa saker helt uppslukad av. Jag är har stor privat sfär med svåråtkomliga entrébiljetter helt enkelt. 
🙂




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback