telefonsamtal

Idag ringde en kvinna från försäkringskassan.
Vad hon ville vet jag inte för allt var det som det skulle med min sjukskrivning. Vi pratade rätt länge. Trevlig kvinna. 
Vet inte varför men  blev så på bra humör efteråt. 
Kanske utsvulten på umgänge utanför min krets? Lappsjuka så människor har nu plötsligt blivit intressanta? Jag är tyst för långa stunder på dagarna?
Nej inte det sista iallafall. Sjunger för mycket. Haha. 
Hur som så var det ett trevligt samtal.
Har även pratat med min mamma i telefon idag. Så idag har jag pratat för hela veckan som gått. 

Pratar självklart med min familj på kvällarna..detta är dagtid när jag är hemma själv. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback