skrotardag och glitterklirrkaos

En riktig skrota hemma dag idag. Så skönt. 
Inte så trött men ändå trött. Somnade vid 3 och vaknade vid 7:30. 
Tvättat, bäddat rent i Ns säng, rensat lite i garderoben, badat i Nathanaels pool, pratat tåg och tåglinjer ( ett av Ns många intressen, pratat i telefonen med brorsan och mamma och haft pedikyr. Alldeles lagom   

Ska dricka lite kaffe och lyssna på podd och sedan bara tårtbotten. 

Krånglet tidigare i veckan med kontakt med kirurgen löste sig för att sedan krångla igen. Jag blir galen. Och stressad. Blev förbannat. Det hjälpte lite. Telefontid nästa vecka. Jag vill prata med folk inte chatta som jag fick i detta fall. Iaf när det gäller min hälsa. 
Ringde min gruppchef Ellinor och drog alltihop. De är så bra mina gruppchefer och så gulliga och omtänksamma. Det känns så skönt i situationer som jag är i nu. 
Min chef skickade krya hälsning och ett hjärta igår. Hjärtemojis kan man inte få för många av 😍

Hittade ett snapchat filter som passade min känsla imorse som jag skickade till Micaela när jag klev upp.
Kallade det för glitterklirrkaos i hjärnan 🤣





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback