prövning

Morgonen har gått åt till att ringa samtal. Men nu är det checkat på listan. 
Kl 14 kommer det killar från ett trädfällningsföretag som ska kolla på trädet på baksidan som ska väck. 
Det är en del jobb utomhus nu. Försöker pilla med det jag klarar. Högtryckstvätt står på planeringen. Pollenmjöl överallt. 
Tycker normalt om att pyssla på tomten. Men nu när jag jag inte kan vissa saker blir jag stressad. Försöker dock jobba bort det. 
Nu är det bestämt att dammen och vattenfallet ska väck. Det är mycket jobb med det varje år både till säsonsstart och efter semestern. Ska ha en lite mindre vattenanordning som jag skissat fram i tanken. 

Får vackert ta en sak i sänder och i sin takt. Det är en prövning för mig. Haha. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback