lördag

Produktiv kväll igår. I omgångar. Axeln tillåter kortare stunder med pauser emellan. 

Fick en liten dipp vid 22 tiden. Tankarna snurrade och jag blev irriterad på mig själv. Tror jag blev trött för idag känns det mycket bättre. 

Nathanael har inte kommit hem  från sin övernattning än. M sover.  Så det är helt tyst. Bara fåglarna som kvittrar. Ingen markborr från järnvägsbygget hörs heller. Underbart. 

Inga större planer idag. Några mindre måste att fixa hemma innan semestern. Både jag och Nathanael har bad förbud i några dagar. Jag pga infektionen och Nathanael pga örat. Så dagens badutflykt blev inställd. Får uteduscha i värmen tills vi får bada igen. 

Ska börja med en längre promenad efter kaffet. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback