kämpigt.

Kämpigt idag. Med det mesta. 
Läkarbesöket gick inte bra. Krångel och krångel. Jagat min kirurg. Fick ett chattsvar att han är informerad att jag sökt honom och att återkoppling brukar ges inom 24 timmar. Hoppas på det. Jobbet ringde också för att höra när jag kommer tillbaka. 
Jag vill inget hellre än att komma tillbaka men just nu går det inte. Jag saknar verkligen både kollegor och boende. 
Blir stressad. Försöker att inte bli det. 
Vattenträning på torsdag. Kändes bra sist. 

Så trött på mig själv just nu. Mina egna tankar. Sömnbristen gör så med mig

Inga roliga inlägg just nu. Har några långa inlägg som ligger opublicerade och väntar. Jag har ingen motivation att posta dom just nu. Lite sömn och förhoppningsvis lösning på krånglet så kommer det sen. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback