härlig helg

Vilken helg det har varit. 
Strålande väder och bra känsla. 


Idag har vi firat nationaldagen med grillat och femkamp. 

Ätit jordgubbar och druckit lite vin nu på kvällen. Nathanael är och badar med kompisar. 
De tog årets första dopp igår han och hans kompis. Jag får bada först om en vecka enligt ordination efter operationen  så jag får vänta. 
Tydligen redan 17 grader i vattnet. 

Veckan som kommer hoppas jag på fortsatt bra väder. Fått ett nytt rehabprogram som jag ska kombinera med det gamla. 
Ska besöka jobbet också för sitt hälsa på. 
Inte varit där på en månad. 
Nathanael har skolavslutning på fredag.
Årskurs 7 är slut. Det är inte klokt vad fort tiden går. 
.





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback