fantasier eller mer

Det är så spännande när man har återkommande drömmar eller återkommande platser, personer eller upplevelser som man inte har någon koppling till i vaket tillstånd. 

Jag har det i perioder och har haft hela livet. Vissa saker har följt med hela vägen. 
Inatt drömde jag om en plats som jag drömde mycket om i tonåren. Eller två platser faktiskt. Ett hus. Och ett badhus. Har inte varit i något av dom i verkliga livet. Alltid samma detaljer och planlösning. Så spännande. Jag blir så fascinerad. Var kommer detta ifrån? Undermedvetna? Bortsollade minnen? Framtiden? Ett annat liv? Fantasier?

Är det fantasier så är jag imponerad av mig själv. Men det tror jag inte. 

Hur som så är det fascinerat frustrerande roligt. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback