drömmig

Köpt mig en helt drömmig klänning idag. Ett sånt där plagg som ser ut som en dröm och känns som en dröm. Längtar tills jag kan använda den i sommar. 
Brukar inte hitta den drömmiga känslan i fysiska ting men ibland händer det. 

Fick så fina videos från Linnea på Jamie min brorson som fått sin första cykel och cyklade som han inte gjort annat. Duktig kille. Han blir 3 år i augusti. 

Kvällens riskrunda gick inte så bra. 
Strategi är något jag är bra på men idag var jag inte tillräckligt fokuserad tydligen. Herraväldet brukar bli mitt. 
Men det var kul ändå. 

Intagit viloläge och lyssnar på musik i klurar på mina drömbilder från imorse. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback