rensartagen

Idag har jag slitit ut innehållet i flertalet av köksskåpen som inte innehåller mat. Herregud vad prylar. Ångrade mig halvvägs. Men så skönt. Massa prylar rök som jag aldrig använt eller inte använt på flera år. Sparat lite nostalgiska saker som min gamla mupparna termos och lite av Nathanaels saker ska jag packa i en låda för honom att spara. 
Jag är som ni vet galen i glas och porslin. Det är inte klokt egentligen. Tror ni att jag får nog? Nej.
Fyndade den stora midsommardansen skålen i år på Öland. Har den lilla i arvegods och en på fot som jag köpt på auktion. Så det var tack vare detta inköp som drog igång denna rensning då den stora skålen inte fick plats med övriga "finskålar" ( kan ha ett par stycken för många kanske) men nu så fick den rum
. Nu är hela köksbordet belamrat med prylar som jag  måste packa ner. Men först får det bli lite kaffe. Det var jobbigt det här. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback