och regnet det bara öser ner....

Vilket väder. Alla himlens portar öppnade sig på vid gavel. Det var sån översvämning för 30 minuter sedan men är nu helt borta. Torrt i marken en underdrift. 
Jag var på väg ut på morgonrundan men valde att avvakta då jag såg regnet i appen. Sitter nu och väntar på att det ska avvta. Det regnar normalt nu så känns som att det borde avta. Fick kasta mig ut I min korta lilla morgonrock med kattöron på och rädda mina blommor från vräkregnet imorse. Såg nog lite komiskt ut. Har balkong längs med kortsidan på huset och den löper ovanför entrén så har massa plats när det regnar för blommor, dynor och annat. 

Perfekt väder för min "bubbla". Först promenad och sedan blir det mjukiskläder och in i min värld. Inga måsten eller att göra idag heller. Perfekt. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback