kackelstugan - en magisk kväll

Vilken kväll. Lyrisk.
God mat, några glas bubbel och livemusik. Äntligen hörrni så har vi livemusik igen. 
Var har jag varit och vem har jag lyssnat på? 
Jo. Jag har varit på kackelstugan. Snälla ni, googla det ordet. Det är en underbar plats. En restaurang, bildningsplats, livescen och konstnärsplatform. 
Kackelstugan ligger på landet på Öland. En bondgård som är allt ovannämnda. 
Och denna plats drar till sig alla namn man kan tänka sig inom Sveriges artister. Stora namn och mindre namn och alla däremellan. 

Ikväll spelade Pernilla Andersson. En fantastisk sångerska och fantastisk låtskrivare. 

Jag har verkligen varit i nuet ikväll och jag njöt av varenda minut i denna fantastiska miljö. 
Och maten.. underbar. 




Tyvärr glömde jag ta bild på vackra Pernilla då jag glömde allt förutom henne och hennes musik.  

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback