heta dagar

Det är nåt jävulskt varmt idag. 
Jag har nornalt inte problem med värme men detta kvava som kom med värmen gör det kämpigt. 
Haft känningar på vad som kan vara urinvägsinfektion så har haft badpaus i 2 dagar. Typiskt just det varmaste dagarna. 
Chillat med Eva. Några roadtrips. Mycket korsord. Fika. Läsning och bara varit. 

Imorse var 7 kilometersrundan tuff. Luftfuktigheten var hög och gjorde skogen till en bastu. Men det är ändå härligt. Älskar Rällaskogen. Den är balsam för själen. 

Mycket tjafs den min öbebodda del av familjen. Orkar inte bry mig. Det suger för mycket energi. Jag är här för att ladda energi inte för att förbruka den lilla jag har. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback