Vem ropar

Egendomlig känsla idag. Vet inte om det är efterdyningar från sömnen eller något annat.. 
Drömde åter igen att någon ropade på mig om och om igen.. men ser ingen. Rösten är bekant men kan inte placera den. Precis innan jag vaknade så sa rösten " jag måste få berätta en sak för dig". 
Men hallå. Hur frustrerande var det inte att vakna då. 
Men säg då. Vem är det? 
Det måste vara någon som jag har träffat för rösten är så bekant. Men vem?och vad ville han berätta. Oerhört retsamt. 

Jag tänkte på paddleboard vid frukost så det måste jag också ha drömt om men minns inte vad. 
Som sagt så är det lite salladsvarning idag i tankegången.. 
Jag behöver kaffe. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback