vaken

7 veckan har börjat. Jag är vaken..inte ens inne i andra andningen för första kraschen har inte kommit än..
Men skulle ljuga om jag sa att energin inte börjat dala..
Mycket att tänka på. Mycket att ta in processa. 
Haft kommunikation med skolan idag också både med mentor och kurator. Det är så skönt att de stämmer av och uppdaterar. Kuratorn har ett så bra upplägg gällande planeringen för Nathanael. Det känns bra. 
Som jag skrev till min vän idag så är det en hårfin linje att vara förälder till en tonåring full med hormoner. Man står ständigt mellan vågskålarna. Det är så klart en del av det hela och något "normalt"men inte mindre utmanande och bitvis tufft för det. 

Imorgon kvälls pass. Enda passet som inte är 7 pass denna vecka. Jag jobbar helst dagpass då jag trivs bäst med det. Dels för att få vara hemma när de andra är hemma men också för att kvällarna är min aktiva tid då jag tänker,skriver, läser, skapar, m.m. 
Men ibland är det skönt med kvällspass. Som denna vecka när jag bara har ett. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback