utvecklas och möta sina rädslor

Något som jag har som mål att lära mig är paddleboard. Det ser så roligt ut. Målet var att redan på Lanzarote testa men det var så mycket vågor så kändes inte som nån idé att börja testa där. 
Men jag ska lära mig det. När jag bestämt mig då har jag bestämt mig. 
Det är så roligt att testa nya saker. Att utvecklas. 

Målet är också att ta mig igenom höghöjdsbanan som finns här i sthlm. Skulle ha gjort det förra året men då kom det ett virus i vägen. Får se hur läget ser ut i ca maj.
Jag är riktigt motiverad. Jag ska möta min höjdrädsla. 

Jag läste om en kvinna som hade kraftig ormfobi och hon flyttade pga sitt jobb till ett område där det fanns mycket ormar. Tror det var Sydamerika nånstans..
Hon gick till ett ställe och stängde in sig själv i ett litet rum med ett tiotal ormar.
Hon satt där i flera timmar. 
Hon botade sig själv. Hon är inte rädd längre.

Tanken på att vara i ett litet rum ensam med 10 ormar ger mig stora skälvan..usch. 
Men starkt av henne. Imponerande mod.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback