tidig start på dagen

Det blev en tidig morgon imorse. Ortopeden med Nathanael där han fick prova ut sina nya inlägg. Tog sin lilla tid att ta oss dit och hem. Isgata. Åt lunch och startade diskmaskin och  tvättmaskin. Satte mig för att se ett avsnitt. Hann sitta 5 min. Tvättmaskinen lät konstigt. 
Jag nojade och ville inte släppa maskinen ur sikte. Så mycket för den avkopplingen. På väg till jobbet nu för ett kvällspass. Ska börja passet med en kopp te. Fryser nåt så fruktansvärt trots nudelsoppan till lunch. 

Men är det vinter så föredrar jag det som det är nu. Snö och minusgrader. Snön för med sig lite ljus och mysfaktor. Härligt. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback