tid i överflöd

Älskar sådana dagar när det finns tid till lite av allt man vill och måste göra. När tiden verkar stå still. En sån dag är det idag. Hunnit med massor jag velat göra men även lite måsten. En perfekt blandning. 
Läste om en tjej som gillar att sortera saker som avkoppling. Jag tänkte att det var ju lite lustigt. Men insåg snabbt att även jag har en tendens till att gilla sådan avkoppling. Jag älskar exempelvis att sortera pärlor  och rhinestones till olika hobbyprojekt. Det är så avkopplande att sitta och pilla ut färg efter färg ur en jättehög med blandade färger.
Vi har nog något lite udda för oss lite till mans. 

Jag har förresten kört fast i ett korsord. Ringde alltid mormor när jag körde fast. Ska ta med till Eva imorgon och kolla om hon kan komma vidare. Kanske nån som läser här som är duktig? Kanske kan lägga ut en bild imorgon 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback