snöblaskig fredag

All den mysiga snö vi fick igår är idag blöt och lite slaskig. Den ligger kvar än så länge men den är på väg att smälta bort. 
Tog en promenad i spåret igår kväll och tillomed Nathanael följde med (,Jag tror snön lockade) så slutade med snöbollskrig väl hemma på gården igen. Mysig kväll. Skönt att ha honom hemma igen. 

Idag har vi kollat mycket vintersport. Skidskytte och alpint. 
Åkte iväg och lunchade med Nathanael och köpte nya skor. Välbehövligt till detta vinterväder. 

Ikväll ska han ha en kompis här över natten och de ska sova ute i gäststugan precis som senast men då var det en annan kompis. Det är en gammal kompis som han tagit upp kontakten med igen efter ca året ifrån varandra. Kul. 

Det blir en tidig kväll ikväll för mig. 05:30 ringer klockan imorgon. Jag har haft problem att somna en tid tillbaka på kvällarna. Jag hoppas få bukt med det nu när man kommer tillbaka till rutiner och tidiga mornar.. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback