sakta försvinner julen..

Långsamt börjat plocka bort julen för denna gång. Börjat med alla tomtar och andra prydnader. Har också bytt plats på,planterat om och bytt krukor till flertalet blommor i huset. Det har tagit tid. Jag är halt. Varför?Ingen aning det kom från ingenstans igår eftermiddag. Misstänker en nerv i kläm eller liknande. Kunde knappt gå igår kväll. Lite bättre idag. Men därför har detta jag gjort idag tagit mig längre tid än vanligt. Haltat upp och ner för trappen och genom alla rum i jakt på julsaker som nu ligger på köksbordet för att jag inte klarade av att halta upp för stegen till vinden för att få tag på jullådorna. Imorgon ryker granen och stjärnor och ljusstakar. 
Brukar normalt göra detta lite senare i januari men tänkte att jag passar på så slipper jag stå med detta när man börjat jobba igen. Många som verkar resonera på samma sätt för jag såg igår att det börjar minska på hus med julpynt i området. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback