så var det kväll igen

Hemma. Det blev en blixtvisit. 
Jag fryser nåt så fruktansvärt. 
Måste duscha varmt och hoppa i mjukiskläder. 

Såg ett påkört rådjur på vägen hem. Sånt gör mig ledsen. Det så sorgligt ut och ovärdigt när djur lämnas vid vägkanten.

Det känns som att min axel håller på att äta upp mig. Vissa dagar är så mycket värre än andra. Vetekudde i soffan sen och skriva lite.

Det är roligt att prata med tonåringar när de är trötta. 
Hur mår du? Bra 
Hur var det i skolan? tråkigt 
Vad var det som var tråkigt?allt 
Var det god mat? Nej
Vad var det för mat?kommer inte ihåg
Ska vi göra nåt efter maten eller är du upptagen? Vet inte. Vi får se. 

Väldigt målande svar. 😂



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback