rofylld helg.

Haft en riktigt bra helg. 
Spelkväll igår kväll. Jag vann med hästlängder i ticket to ride. Sen typiskt tonåring som ville spela online med kompisar. 
Idag promenerade vi till mall of Scandinavia. Nya skor behövs till N som växer så det knakar. 
Hittade en å som vi gick längs med. Jättevackert. Tyvärr tog jag inga bilder. Filmade Bara så ni som har mig på Snapchat kan se där..
Promenerade tillbaka till Ursvik. Fikade hos Eva. 
Gjorde bildläxa med Nathanael hemma och tittade på Kalle.blomkvist. 
Gick sen upp och lade mig och kollade på agenda om pandemin..
Måste försöka sova. Min 7 vecka är för dörren. Vilket innebär att klockan ringer 04:45 mån,ons och tors. 
Har ont i benet. Nerver i kläm vad jag tror. Vetekudde och naproxen. Hoppas på lindring. 

Har lite att läsa om i veckan..Viktiga saker som jag tagit fram själv men även fått tips om. 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback