robotar

Jag läste en intressant artikel i en tekniktidning  idag som fångade mitt intresse. 
Och jag som egentligen inte är intresserad eller speciellt kunnig i ämnena teknik, fysik eller kemi (kan dock kemiska förteckningar)
Hur som så handlade artikeln om vilka robotar och smarta maskiner som kommer komma inom de närmsta 25 åren.
Tänk vad mycket vi ersätter med maskiner.
Vissa saker bra men vissa kanske inte lika bra. 
Maskinerna kommer ju på sikt att minimera jobb exempelvis. 
Artikeln var intressant. Vilka robotar. Det går ju såklart inte att veta säkert vilka maskiner som kommer att komma men det var vad som forskades och studerades på nu.
Ska se om jag kan hitta artikeln digitalt. I sådant fall länkar jag.  


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback